Keune
WITH GREAT CARE COMES GREAT HAIR.
Kapsalon Mojo werkt met Keune, Keune is een exclusief (Nederlands) merk en alleen te verkrijgen voor professionele kapsalons.
En als kapster wil je nou eenmaal met goede kwaliteit producten werken voor je klanten.
En dat geld voor alles wat je gebruikt, de permanentvloeistof, de verf, de (after-) care, de mousse die je gebruikt, de gel of wax, de hairspray en ga zo maar door.
Keune heeft dan ook een breed assortiment aan Care producten voor elk soort type haar en hoofdhuid (wat de Care lijn heet).
Onder de Care producten verstaan we Shampoo, conditioners, maskers, verzorgende leave-in producten, lotions, serums enz.
Want om als kapster bij u als klant het beste resultaat naar boven te halen, begint het met het belangrijkste: een gezonde hoofdhuid en haar, wat uiteindelijk weer de basis is voor iedere coupe, kleur of stijl.
Daarnaast heeft Keune een breed scala aan Stylings producten (de Style lijn) om alle verschillende hairgoals te realiseren.
Verschillende soorten hairspray, mousse, wax, gel, creme’s enz.
Deze stylingsproducten zijn makkelijk en leuk om te gebruiken. Voor alle soorten en typen haar zijn er dus allerlei, verschillende stylingsproducten om mee te kunnen werken, om zo als kapster dus het beste resultaat te behalen voor een geweldig, verzorgde en gestylde coupe.
En natuurlijk naast het feit om als kapster met de beste kwaliteit producten te werken, is het brede assortiment ook te koop voor de klanten, zodat uzelf thuis uw haar ook optimaal kunt verzorgen en stylen.
Want zeg nou zelf
ALS JE HAAR MAAR GOED ZIT…
Als familiebedrijf gelooft Keune sterk dat het onze verantwoordelijkheid is om te zorgen voor de planeet en de mensen. Dat doen ze middels ons duurzaamheidsprogramma Keune Cares. Niet alleen voor ons zelf, maar vooral voor de toekomstige generaties.
Geschiedenis van Keune
Om met haar te experimenteren heb je lef nodig
In 1922 raakte Jan Keune, een apotheker uit Amsterdam, gefascineerd door krullen. Vroeger werd haar gekruld door krultangen te verhitten boven gasbranders. Jan sloeg aan het experimenteren en uiteindelijk ontdekte hij een formule voor een permanentvloeistof. Het werd een doorslaand succes – vrouwen liepen ermee weg en het eerste Nederlandse product veroverde de wereld. De apotheek sloot zijn deuren en Keune Haircosmetics was een feit.
Een nieuw tijdperk…
Omdat volumineuze kapsels in de mode raakten, introduceerde Jan haarspray en een koude permanentformule. Vervolgens lanceerde hij haarspray in een ‘nieuwe’ spuitbus – drukken en sprayen maar! Zijn volgende uitvinding was gel. Later introduceerde Jans zoon George mousse. Hij verkoos dit Franse woord boven het Engelse ‘foam’. George Junior bracht ons Tinta Color, een wereldwijd succes.